czwartek, 18 listopada 2010

kwestie mroczne i ogromne







4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia Chłopaku - masz oko i to "coś" dzięki czemu aż ciężko oderwać wzrok od Twoich fotek. Jedna rada, bo jakoś ciemno tu powychodziły. Na moje oko przesadziłeś z czółością ISO, moim zdaniem sto starczyłło by akurat, a i mniej "ziarna" by było. To taka drobna dygresja, bo i tak mi się podoba.
    Pozdro Wariat,
    Mario

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe! Widzę, że odezwał się prawdziwy krytyk i znawca fachu :) hihi, podziel się z nami jeszcze jakimiś cennymi radami o wielki Mario :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się wywołany do tablica przez Julkę! Dla Twej wiadomości jestem Krytykiem sztuki w Hamburgu i wiem co w trawie piszczy. Jak masz chęć to dam Ci kilka prywatnych lekcji - moja stawka 400EU/h. Trzymajcie się wszyscy, pozdrawiam Mario!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tomek sobie pewnie jaja robi.
    eniłej.
    Ciekawe podejście, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń